director web scurhanchess: În urma rezultatelor deosebite obţinute în ultimii doi ani,şahistul Claudiu – Florin Grău este cel mai bun junior de la CSM Jiul Petroşani !

OPEN ŞAH PETROŞANI 2015

OPEN ŞAH PETROŞANI 2015
Aspecte din timpul rundelor, de la turneele de şah clasic şi dezlegări pentru copii,juniori şi seniori "OPEN ŞAH PETROŞANI" 2015 ! Pentru mai multe imagini CLICK PE POZĂ !

vineri, 5 mai 2017

În urma rezultatelor deosebite obţinute în ultimii doi ani,şahistul Claudiu – Florin Grău este cel mai bun junior de la CSM Jiul Petroşani !

(Foto)
Claudiu - Florin Grău,CSM Jiul Petroşani

(Foto)
Claudiu - Florin Grău,CSM Jiul Petroşani


Claudiu – Florin Grău este un elev de nota 10 la Colegiul Naţional „Mihai Eminescu” din Petroşani.Îi place foarte mult şcoala unde învaţă,şahul şi karatele ! Recent s-a întors de la Cupa Dragobetele de la Vulcan,competiţie naţională omologată la Federaţia Romană de Şah,unde a obţinut locul doi şi medalie de argint.”Chiar dacă am mai avut şi scăpări,sunt foarte mulţumit de rezultatele obţinute în ultimii doi ani.Vreau să mulţumesc pe această cale părinţilor mei,care sunt plecaţi afară şi mă sprijină frecvent în acest scop,bunicii mele,Silvia,care este alături de mine în orice competiţie şi,nu în ultimul rand, antrenorului meu,Gheorghe Şcurhan,care mi-a arătat o cu totul altă gandire în comparaţie cu ce făceam înainte la foştii mei antrenori”
Juniorul clubului CSM Jiul Petroşani,Claudiu – Florin Grău.
Gicuţă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu