director web scurhanchess: Tiberiu Iacob - Ridzi,primarul din Petroşani cu cel mai bun procent din ţară !

OPEN ŞAH PETROŞANI 2015

OPEN ŞAH PETROŞANI 2015
Aspecte din timpul rundelor, de la turneele de şah clasic şi dezlegări pentru copii,juniori şi seniori "OPEN ŞAH PETROŞANI" 2015 ! Pentru mai multe imagini CLICK PE POZĂ !

miercuri, 13 iunie 2012

Tiberiu Iacob - Ridzi,primarul din Petroşani cu cel mai bun procent din ţară !



Cu un procent de peste 65 %,preşedintele de onoare al CSM Petroşani,Florin Tiberiu Iacob - Ridzi,a fost reales în funcţia de primar al municipiului Petroşani !


(Foto)
Tiberiu Iacob - Ridzi,primarul reales al municipiului Petroşani !



Preşedintele de onoare al Clubului Sportiv Municipal Petroşani,Tiberiu Iacob Ridzi,a reuşit la Petroşani să obţină peste 65 la sută la scrutinul din 10 iunie ! "Da, este cel mai bun rezultat pe care l-am obţinut în alegeri şi cred că acest lucru s-a datorat faptelor mele, proiectelor, grijii pentru oameni, dar şi datorită unei campanii în care nimic nu a fost lăsat la întamplare,aşa cum spuneaţi.Am avut momente cand am avut temeri şi am muncit şi mai mult. 
Dar vreau să subliniez că a fost cea mai civilizată campanie,lucru de apreciat la contracandidaţi,cu presa constructivă în critică,fără atacuri murdare,drept pentru care le mulţumesc tuturor.Şi recunosc că am reuşit să am cea mai valoroasă echipă de pană acum,cea a consilierilor locali",avea să declare domnul Tiberiu Iacob Ridzi . Interviu preluat din Ziare.com.

(Gicuţă)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu